Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Statek Hruškovice
Loučná nad Desnou (žzast a výhybna)
Velké Losiny zámek (žzast)
Železniční trať Moravské Budějovice – Jemnice
Tržnice na Cejlu
Pavlačový dům Cejl 36
Fotka

Vlečka České Budějovice - továrna na kovové zboží


Faktografie

Vystavěna:1912
Ukončení provozu:v provozu (2017)
Číslo vlečky:2075
Číslo úředního povolení:4664
Délka:0,247 km, s rozvětvením 0,396 km

Historie

Vlečka byla vystavěna v roce 1912 do Továrny na železné a kovové zboží, později změněné na Šroubárnu, poté MOTOR n.p., později MOTOCO a v současnosti (2017) Aspera. Vlečka má úřední povolení č. 4664 (2016), dlouhou dobu však není pojížděna a jak se jeví, ani v blízké době nebude.

Popis

Vlečka odbočuje ze stanice České Budějovice v km 117,585 v přímém pokračování výtažné koleje č. 200, překračuje přejezdem společně s tratí do Summerau Křižíkovu ulici v Českých Budějovicích a po necelých 100 m vchází branou do areálu společnosti Aspera (původní strojírna po přestavbě slouží jako prodejní sklad elektromateriálu). Zhruba po 80 m se na spojovací koleji vlečky nachází jediná výhybka, která ji propojuje s kolejí vedoucí rovnoběžně podél jižního okraje skupiny skladových budov. Kolej je na obou koncích ukončena jako kusá. Z dostupných informací nebylo zjištěno, že by se vlečka ani v minulosti v areálu složitěji větvila.



Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz

Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 12. 9. 2017 a zobrazen celkem 20392×, naposledy dne 7. 10. 2025 v 17:07.

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka: